עשו עלי כתבות בטלויזיה ובעתון…

לרגל צאת הספר "עולמות", ולכבוד עשרת ימי תשובה שהסתיימו היום, הזדמן לי להתראיין לאחרונה לעתון ולטלויזיה. בעתון הדתי "בשבע" עשו עלי כתבה גדולה ובה סיפור התשובה שלי בתמצית – כאן המאמר במהדורה המקוונת (העמוד האחרון הוא בעצם בוקסה על ביה"ס לתורת הנפש, ולכן נראה קצת תלוש – שתדעו). בערוץ 1, במסגרת סדרת תוכניות על אבות ובנים בשם "חשבון נפש", מוריה לפיד (הבת החוזרת בתשובה של אבשלום קור, שכל ילדיו חזרו בתשובה) עשתה סרטון על היחסים ביני לבין הוריי, ובפרט אבי, בנוגע לחזרה בתשובה שלי (כולל קטע קצרצר משיעור שלי) – כאן הקישור (רק החצי הראשון עלי, השני הוא על המוזיקאי ג'וני שועלי שגם חוזר בתשובה).

קצת מוזר להתראיין ולראות את עצמך על עתון ומסך, מאד מפדח שקוראים לי "הרב" ומנסים לעשות ממני איזו דמות, אבל אני מקווה שהכתבות האלו יתרמו במשהו כדי לשפר את הדימוי של חוזרים בתשובה ודתיים בכלל, ויקרבו לבבות בעם ישראל. שנה טובה ומתוקה לכולנו, בתקוה לעדכן השנה את הבלוג בתדירות גבוהה יותר – אמן!

3 תגובות

  1. איזו דרך נהדרת להתחיל את היום עם חיוך. הכתבה בטלוויזיה הייתה מאוד כיפית. יהי רצון שתזכה למנף את הפרסום לכיוונים טובים, וגם – שלא תפחד כלל…

    אהבתי

  2. שנה טובה המשך לכתוב בצורה כל כך נפלאה אתה תורם רבות לשיח בעם ישראל לחילוניים וגם לדתיים. הראל

    בתאריך 27 בספטמבר 2012 02:43, מאת "הרהורי תשובה" :

    > ** > ניר מנוסי posted: "לרגל צאת הספר "עולמות", ולכבוד עשרת ימי תשובה > שהסתיימו היום, הזדמן לי להתראיין לאחרונה לעתון ולטלויזיה. בעתון הדתי "בשבע" > עשו עלי כתבה גדולה ו×"

    אהבתי

להשאיר תגובה