״אל תרבה שיחה עם האשה״, כך כתוב בפרקי אבות. אך האם באמת ניתן להעלות על הדעת כי הדיבור בין בני הזוג אינו רצוי? קריאה חסידית במשנה המפורסמת שנראית לרבים היום בעייתית
מי שאני באמת: לגלות את עצמנו מחדש בליל הסדר
המאבק הנצחי בין החמץ והמצה מתחולל בתוכנו: החמץ הוא האני הנפוח והמצה היא הפיכת האני לאַיִן. אבל בעומק הסיפור של פסח אינו של ביטול האני, אלא של הוצאתו לחירות של אני פנימי וגבוה יותר…